fredag 21 maj 2010

uppgift 13~ The last one

Terminen är snart slut och sommarlovet väntar, därför ska jag skriva ett kort inlägg om vad jag kan använda mina nyvunna kunskaper till.

Eftersom jag driver en egen provatblogg, har jag nytta av de HTML koder vi lärt oss, jag har fått en bättre insikt hur de fungerar och varför de ser ut som de gör, jag förstår bättre och vet nu vad man ska ändra på för att få det utseende man vill.

Den grafiska designen har påverkat mig mycket, jag tänker mer på formgivningen nu, är texten rak? stör bilden? är det tillräckligt med mellanrum mellan text och bild? Med det här tänket kan jag nog göra snygga affischer eller dylikt i framtiden.

Tack för den här terminen , tack för mina nya kunskaper och tack för alla goda klasskamrater.


Jag vill bara påpeka att det är ett stort glapp mellan uppgift 2-7 detta beror på att uppgift:
3 = Jag la till mig i netvibes
5=min signumuppgift som profilbild

Jag kan erkänna att jag varit dålig på att uppdatera, det blir lätt att man glömmer bort 'bloggen' när man har så många andra deadlines att tänka på. Men nu har jag kompletterat dessa ^^ Bättre sent än aldrig, som man brukar säga..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar