fredag 21 maj 2010

Uppgift 8 Mobilblogga

Att mobilblogga med min mobil gick inte speciellt bra, därför la jag inte upp någon uppgift när man skulle. Eftersom jag inte kan blogga valfritt innehåll från min mobil så skriver jag ett vanligt inlägg istället.

Jag vill tipsa om en jättebra och jätterolig taiwanesisk serie som heter 'Hi my sweetheart'
Denna serie kan man kolla med engelsk sub på www.mysoju.com ENJOY..!


Xue Hai (Show Lo)är en tönt som kommer från en rik familj i Taiwan, hans föräldrar är döda och därför tar hans äldre syster hand om honom. Eftersom de är rika och han är den enda sonen så har han inte fått göra något i sitt liv, inte ens haft vänner. Nu är han tjugo år och ska börja på college i Shanghai där han får ett nytt namn (Lin da lang) för att skydda sin identitet. Han träffar på den våldsamma tjejen, Bao Zhu (Rainie Yang)som alla undviker. Xue Hai försöker bli kompis med henne men tre av skolans populära tjejer vill inte att han ska bli det. Xue Hai faller för Bao Zhu men ett missförstånd sker och hon flyttar tillbaka till Taiwan. Xue Hai som tror att han blivit dumpad ändrar sig från tönt till hunk för att få sin hämnd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar